2013. május 15., szerda

Kitaláltam! Spanyol leszek!

Persze nem egy hidalgo, egy páncélba öltözött, hosszú karddal ellátott konkvisztádor ki őslakosokat mészárol kapzsisága miatt. 
És természetesen nem is egy lenyalt hajú, nevetségesen nyálas Alejandro, valami csipp-csupp spanyol sorozatból. 
Hanem! 
A városban mászkálván eszembe jutott egy régi manchesteri emlék. 
Jártam az utcákat kezemben térképpel (kib*szottul elveszve) egy hangyányit eltévedve, mikor is hipp-hopp mellettem termett egy nagyon cuki kis leányzó s rögtön kérdezte, hogy mit keresek. Én elmondtam, hogy hova szeretnék eljutni, ő felvilágosított s végül célba is értem. 
Ezt felidézvén rögtön beindultak a kerekek ott fent, a padlástérben. 
Lehet, hogy a gyönyörű idő, a lenge öltözetű lányok (jaaaj de szeretjük a tavaszt és a nyarat^^) vagy maga az emlék miatt, de egy biztos, a gép működésbe lépett, a vetítés megkezdődött, s a tervek szövögetése beindult!
Már látom magam előtt ahogy Sergio Lamarra (vagyis én), a fiatal spanyol turista, kezében térképpel (Budapest térképem van, győrit meg majd még szerzek^^) nem tudja mi tévő legyen ezért egy fiatal és csinos lány segítségét fogja kérni. (dörzsölgeti kezét, s pimaszul vigyorog) 
Hallom s látom magam előtt ahogy az épp napozó/olvasó/fagyizó/stb lánykához odalépek s annyit mondok:
"Excuse me, lady. I have a big problem. I think I..I..I'm lost." 
A végét természetesen teljesen lemondóan, elszontyolodva, úgy, hogy közben még a buksimat is leeresztem. 
Egyszerűen nem lehet neki ellenállni! ^^ 
Persze, pár buktával én is számolok, hogy nem fogja beszélni az angolt, vagy zavarba ejtően jól fogja beszélni az angolt (ezért is találtam ki, hogy suttyó spanyol vagyok aki nem beszéli, csak mondja az angolt nyelvtani és kiejtésbeli hibákkal :D) esetleg idővel rájövök, még sem olyan cuki mint ahogy gondoltam első ránézésre. 
De akkor is úgy hiszem, a vége egy kávé vagy egy üdítő, mert hát ha már ilyen jó fej volt, hogy kísérgetett akkor valamire illik meghívnom! ^^ 
(még pimaszabbul vigyorog)
A végén persze színt vallok neki, hogy egy ici-picit hazudtam s nem vagyok se spanyol, se turista, se Lamarra. S persze azt is elmondom majd neki, hogy igazság szerint csak a várost jártam mert szeretem, és szeretném jobban megismerni s akkor pillantottam meg őt. S mivel szépsége annyira lebilincselt, hogy nem tudtam, hogy közeledjek felé, ezért találtam ki, hogy leszek spanyol turista akit tán megszán, s nem zavar el. :$ 
(pokolian pimaszul vigyorog)
Végül pedig, hogy miért is lettem spanyol? 
Egy, mert nem kötelező a magas szintű angol tudás. 
Kettő, mert nyáron egy kis színt kap a bőröm, a sötét hajam meg még tetézi azt, hogy nehezen tudjam bebizonyítani, hogy nem Nyári Shakira bátyja vagyok, Fernando s nem is Lakatosék Apollo nevű gyermeke. S akkor még nincs is borostám...
Úgyhogy ez van, kitaláltam, spanyol leszek! ^^ 
Zárásként pedig, mivel nagyon vigyorgok jó kedvemnek köszönhetően amit ugye annak köszönhetek, hogy viccesen fantáziadús elmém van, (^^) hallgassuk meg a következő számot.
Amiből tudom, hogy a női olvasóimnak csak annyi fog lejönni. "Én is egy olyan gitárt akarok! *.*" 
Jó szórakozást és szép napot! :) 

25 megjegyzés:

  1. Nekem egy olyan cuki wombat kell *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És olyan cuki gitár, az nem kell??? :D

      Törlés
    2. Egy gitár ne legyen virágos..xD
      Legyen fehér, fekete, vörös, vagy faszínű..vagy ilyesmi, de nem mintás...:)

      Törlés
    3. És ha vörös fekete részekkel??? :-o

      Törlés
    4. attól függ mit formáznak a részek...
      Ez tökéletesen megfelelő...pl

      http://www.electronic.hu/kepek/Hobby/Hangszerek/KLASSZIKUS_GITAR_KESZLET_4-4_piros.jpg

      Törlés
    5. Szép kis akusztikus gitár, nem mondom! ^^

      Törlés
  2. Fantáziából tuti nincs hiány:DD
    De ezentúl sose fogok hinni az angolul segítséget kérő fiatalembereknek:DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abból tán sosem volt! ^^
      De azt tudod-e Seholsincslány, hogy ember alapján nem lehet egy egész réteget leírni??? :P

      Törlés
    2. Najó..akkor ez esetben csak a Győr környékén angolul segítséget kérő fiatalembereknek nem fogok hinni:D

      Törlés
    3. :D
      S Lamazius útra kél egy Debrecen térképpel a kezében...^^

      Törlés
    4. hm...résen kell lennem:D

      Törlés
  3. Vigyázz, nehogy tudjon spanyolul ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan már, nem tudnak spanyolul!!! ^^

      Hmmm....nem tudnak spanyolul...
      Ugye nem...ugye neeeeem??? :S :(

      :D

      Törlés
  4. Végre találtam egy hímbloggert, akinek nem taszít a stílusa, sőt...
    Jee!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) :D
      Hát köszönöm szépen ha nem találsz teljesen taszítónak! ^^
      De amúgy mi bajod volt az eddigi bloggerekkel???
      S mentségükre legyen szólva, kevesen vannak úgyhogy szerintem csak ezért nem találtál előbb számodra szimpatikus hímbloggert.
      Zárásként pedig még egyszer köszönöm a kedves szavakat, s hogy megtiszteltél jelenléteddel! ^^

      Törlés
  5. hahaha:) megjárnád, ha kapásból elkezdene halandzsa spanyol nyelven valaki beszélni hozzád, vagy akár tényleg tudna spanyolul :D bukta lenne :D
    Mi lenne, ha csak úgy natúr, simán próbálnál ismerkedni?:D

    Teeee, don diego del dongo :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérdezem én, minek kezdene el bárki is halandzsa spanyol nyelven beszélni egy spanyol turistához??? Hogy, leégesse magát??? :-o
      Ha tudna spanyolul az tényleg cink lenne de akkor is kitalálnék valamit az biztos. :D Mondjuk azt, hogy spanyol és olasz is vagyok mert az apám spanyol de az anyám olasz és Olaszországban nőttem fel, s ezért nem beszélem a spanyolt. :P Ennyi. :P
      És miért csak simán próbálnék ismerkedni??? A válasz egyszerű, mert kell a változatosság, mert sosem szoktam csak szimplán ismerkedni és mert ha szimplán ismerkednék s ezt írnám le akkor már nem rólam beszélnénk. ^^

      Törlés
    2. Értve vagyon:P

      Törlés
  6. Igen, sajnos tényleg kevés a hím blogger, nem is találtam sokat, de amiket igen, azok vagy nem fogtak meg, vagy egyenesen elkergettek a stílusukkal. De amikor idetévedtem ágas-bogas rengetegeken keresztül, elolvastam két mondatot, és tudtam: ó, igen - megérkeztem. Nyöhö. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Nem kell félned, én is tábort verek úgy érzem a blogodban! :)

      Törlés
  7. Ha ilyen terveid vannak, szerezz be egy castagnette-t. Úgy tuti hatásosabb. ;)Egyébként igen furcsa ötleteid vannak. :) De kívánom neked, jöjjön be! Én szorítok a sikeredért! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem akarok én spanyol utcazenész lenni, csak sima turista. :D
      De aztán lehet megfogadom, s persze köszi a biztatást! ^^

      Törlés
  8. :D Sok sikert a "turistáskodáshoz". :) ...és vigyázz a spanyolul beszélő hölgyekkel... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne kezd már Te is! :D Nem beszélnek magyar honban spanyolul a hölgyek. :P

      Törlés