2012. november 11., vasárnap

Intim Torna Illegál koncert


Winampban megy az Intim Torna Illegál, kezdődhet hát a bejegyzés írása!
A héccázát, ez borzasztóan jó volt! ^^
Kezdődött azzal, hogy épségben megérkeztem Győrbe, majd irány nővéremmel a kis otthonukba. Viktor nem tétovázott sokat s hamar megkínált absinthe-tal amit természetesen nem utasítottam vissza. Ez után jöhetett egy finom pizza melyet ketten betoltunk nővéremmel s kezdetét vehette igazán az este. 
Átmentünk Zsófihoz, mert bizony a fogadott nővérem is velünk tartott. Mivel mi borzasztóan jó fejek vagyunk és elragadóan cukik, ezért gondoltunk az absinthe-ra, hogy szegény, egyedül biztos árválkodna a gyomrunkban ezért gyorsan beküldtünk utána egy fini vegyes gyümölcs páleszt. ^^ Mivel Zsófi ne ivott absinthe-ot ezért az ő gyomrában így keletkezett egy árva, természetesen ő sem maradhatott egyedül, jöhetett még egy kanyar csoki likőr. (Itt már mindenki leszűrte a tanulságot, hogy igen, két alkoholistával töltöttem az estét és igen, sajnos most is belevittek a rosszba és hát két felnőtt, erős nőről van szó, esélyem nem volt ellenkezni és küzdeni ellenük és az alkoholjaik ellen.) 
(Lehet, hogy nem is akartam??? :-O) 
Ez után pedig irány a Bridge s jöhetett a várva várt koncert! 
(Hűűűű, most keresem a szavakat, pedig tudom, hogy hazafele már a buszon borzasztó jól megírtam fejben eme bejegyzést. Hát most eddig erre futotta, sorry. :D)
Szóval. 
Mivel az este folyamán még nem vettünk magunkhoz alkoholt (az odaút alatt :D) ezért gyorsan meghívtam egy-egy korsó sörre a lányokat, hogy fokozzuk az amúgy is jó kedvet. Majd vártunk és beszélgettünk. 
És igen, ekkor megjöttek!!! Mindenki boldog, mindenki örül, gyermeki tekintetek az arcokon, csillogó szemek, a lányok mellettem már menni akartak a színpadra, hogy megérinthessék az énekest...
De. Nem ők jöttek. Bár 9re volt beharangozva a koncert és nem volt feltüntetve előzenekar de még is volt. Nem más mint az Egy Másik Zenekar nevű formáció. Hát nem őket vártuk negyed 10kor de sebaj, csak túléljük, nyomnak egy fél órát aztán helloszia. Nem így történt. Erős kezdés után gyors süllyedés következett. Az első számukra még azt mondom, hogy nem volt rossz. Valami hideg a reggel, forró a kávé ment benne aztán ennyi. A többi viszont totál semmilyen volt. Nem volt rossz, nem volt jó, tökéletesen töltelék számok voltak. (Bocsi srácok és csini énekeslány) Meghallgattam őket és nem emlékeztem semmire ami bizonyítja ezt, hisz ha valami sz*r emlékszünk rá, ha valami nagyon jó akkor arra is. Ha valami semmilyen akkor meg elfeledjük. Jó 15 perc után meg is untuk, ki is jöttünk s élveztük egymás társaságát. Mondanom sem kell jobb volt ez mint a koncert! Még ittam egy korsó sört, hogy ne tűnjön el a vigyor az arcomról és ittunk egy kör Vilmos körtét mert a rövidek a gyomrokban már szóltak, hogy lassan Absinth úr elhagyja a társaságot s az milyen már, hogy egyel kevesebben lesznek. Mi megint jó fejek voltunk persze így nem csökkent a társaság létszáma. 
És ez után igen, megjöttek Ők! Igaz majd fél11 volt úgyhogy egy picit elcsúszott mert az előző társaság kicsit elhúzta az időt de sebaj, megjött az ITI. (Mennyire idétlen nevük van, és még rövidítve is az :D) Rögtön belecsaptak a lecsóba a Hipnotizőr királlyal s utána már nem volt megállás!!!
A vádlijaim fájnak mert szétugráltam magam, a torkom még jobban fáj mert szétordítottam, énekeltem a hangom. A bal kezem is sajog mert feszt ráztam. Amúgy tök jól vagyok. :D A sok ugrálás közben az oldalam is nem egyszer elkezdett szúrni ami azt mutatja, hogy egy: tápos vagyok mint egy 4 éves kislány, kettő: tényleg szétugráltam magam. (És jövő héten most már tényleg el kell kezdenem futni járni mert ez nem állapot.) Hogy, kerek legyen az egész még Zsófit is megtáncoltattam (már ha lehet azt táncnak nevezni amit mi műveltünk. :D De élveztük s ez volt a lényeg ^^), megpörgettem párszor aminek az lett a következménye, hogy egy álldogálós, rossz arcú leányzó szemmel letudott volna minket brutál véresen mészárolni de összességében véve bekaphatja! ^^ Kislány, nem jazz koncerten vagy ahol ülsz vagy állsz s a végén tapsolsz. Ez egy kib*szottul pörgős nagyon fasza ugrálós, fejrázós koncert volt ahol nem ritka ha véletlenül megtapossák vagy meglökik az embert. Nem beszélve arról, hogy Zsófia aranyos és cuki, ha bocsánatot kér eme képességeit beveti, most is így tett. Úgyhogy még inkább bekaphatja a búval b*szott leányzó. :D 
És akkor jön a promo része a dolognak. :D 
Ahogy már mondtam, zseniális koncert volt. Úgy mentem el, hogy jó buli lesz, három számot szeretek is tőlük, kiugrálom magam, ennyi. Ehelyett az volt, hogy minden számot végigüvöltöttem vagy énekeltem mert annyira fasza volt az egész! Borzasztó jó hangulatot csaptak a srácok, a számoknál nem voltak gondok, tökéletesen szóltak és ők is mindent megtettek azért, hogy a hangulat számról számra jobb legyen. Sokszor énekeltették a közönséget vagy egy refrént milliószor újra, így az ember hamar megtanulta azt is amit nem ismert. Sokszor dicsértek a közönséget ami megint csak egy kedves gesztus, bár tényleg nem lehetett ránk panasz. Egy óra után szépen bemutatkoztak és elbúcsúztak. Természetesen visszatapsoltuk őket. Visszajönnek majd megszólal  az énekes: "A pincéből jöttünk vissza, még ott is hallottunk titeket, zseniálisak vagytok" Majd ez után azt mondta az énekes, hogy akkor még egy számot lejátszanak. 
Lejátszották.
Aztán még egyet.
Meg még egyszer lejátszották az Így a jót
Aztán még egy második albumos számot.
S végül az egy számból plusz fél óra lett. :D
Mondanom sem kell a közönség nem bánta. 
Így éjfél után fejezték be a koncertet. Milliószor köszönetet mondtak, hogy nagyon jó közönség vagyunk és, hogy borzasztóan élvezik az egész koncertet. De ez meg is látszott rajtuk. Tényleg élvezték ez nem volt kérdés. De tán a legnagyobb az volt mikor azt mondta az énekes, hogy "Kib*szott jók vagytok! Annyira énekeltek, hogy sokszor sz*rt sem hallok magamból." És tényleg így volt. :) S valljuk be, ha ezt eléri egy zenekar akkor tényleg zseniális bulit csaphatott. 
A koncert után még ott maradtunk enni egy melegszenyót, két okból. Egy éhesek voltunk, kettő úgy leizzadtunk és átáztattuk a ruháinkat mintha lefutottunk volna egy maratont. :D 
Ez után pedig irány haza. Megbeszéltük, hogy jó lenne majd december 8án Paddy and The Rats-re is elmenni mert ők is tudnak ilyen jó bulit csapni de azt is megbeszéltük nővéremmel, hogy februárban jön az A38ra a Billy Talent s bizony ott kell azon lennünk! 
Ott is leszünk, ha törik ha szakad. (Amúgy ilyenkor mi törik és szakad??? :-O Mert oké, hogy mondjuk de nekem fingom sincs, hogy ilyenkor miben is esik kár. :D) 
Végezetül pedig miután hazakísértük Zsófiát, visszatértünk nővéremékhez és átadtunk magunkat az ágy hívó szavának. 
Zárásként pedig. Sok mindent kihagytam úgy érzem, s nem is tudtam igazán jól összefoglalni a dolgot, valahogy a buszon fejben jobban tetszett. :D De ez van, álmos is vagyok egy picit úgyhogy elnézést ha nem nyerné el tetszéseteket. Az viszont biztos, hogy az Intim Torna Illegál qrva jó volt és ha újra jönnek majd Győrbe, vagy valahova a környékre akkor megyek/megyünk, ez nem kérdéses! ^^ A közel jövőben Debrecenben fognak fellépni úgyhogy ajánlom a keleti légióknak, látogassák meg a koncertjüket mert szerintem ott sem lesznek rosszabbak! :) 
S persze ajánlom mindenkinek mert tényleg egy jó zenekarról van szó akik élőben még jobbak mint albumon!  
Szép napot kis bocsok! :) 

12 megjegyzés:

  1. Amúgy most lehet megkövezi, de meglátásom szerint, sajnos csak a magyar közönség soraiban lehet ennyi 'búvalbaszottegyhelybenállvavégignézemakoncertet' arcokat találni. Amúgy meg kedvcsinálásból kapsz tőlem egy csillagos ötöst :-D

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy igazad van de addig nem akarok nyilatkozni amíg nem tudom milyen a németek, franciák vagy az angolok közt bulizni.
    A csillagos ötöst meg köszönöm! ^^ :D

    VálaszTörlés
  3. Én is megyek hamarosan koncertjükre :D fúú de utálom aki csak ott áll egy helyben mint lóf*sz a lakodalomban!! és én is szét fogom ugrálni az életem mert hihetetlenül jók!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes helyes! S bizony jól beszélsz, tényleg nagyon jók! :) S örülök, hogy egyezik a meglátásunk! :)

      Törlés
  4. :D Teljesen el voltál nyomva. Ha inni kell hát nincs mese... :D:D
    Wáá... azt én is tudom szeretni, amikor beállít az előzenekar, aminek semmi keresnivalója ott... de ahogy olvasom a koncert kárpótolt. :)
    Ilyenek a magyarok, bárkit aki jól érzi magát egy pörgős koncerten kinyírnának. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abszolút el voltam nyomva ez nem vitás. :D
      És kétségtelen, nagyon is kárpótolt, abszolút nem vártam, hogy ennyire élvezni fogom és, hogy ennyire megszeretem őket! ^^
      Amúgy Te szereted őket??? :-O

      Törlés
    2. Őszintén szólva, életemben először a blogodban hallotam róluk, de abszolút hallgathatónak tűnnek. :D Még a végén én is megszeretem őket.

      Törlés
    3. Helyeshelyes, szeresd is! És ajánlom az Ébressz fel című számukat mert nagyon ott van! ^^ Meg igazság szerint az egész első albumuk nagyon jó! Keresgélj rájuk, megéri! :)
      És örülök, hogy tudtam valami új és jót mutatni! :)

      Törlés
  5. szuper a poszt, feldobtad a kedvem.:D
    Szerencsés vagy, hogy ott lehettél.:D Én is szeretem őket, vagyis egy-két számukat.:D Tetszik a blogod, jó olvasgatni.:)
    Ha gondolod less be hozzám és kövess.:) http://adruusblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök ha tetszett a bejegyzésem! ^^ Remélem majd Te is élvezni fogod annyira mint én a koncertet, de amúgy több jó számuk is van 1-2nél! :)
      S bár az időm kevés, de be fogok hozzád nézni! :)

      Törlés
  6. Intim Torna Illegál for evör and evör and evör...olyan bulikat csapnak...egyik koncertjükön amúgy még össze is jöttem egy csajjal. Na nem úgy:D
    Jövőhéten jönnek, igen, igen, ha minden igaz megyek is...már szeptember vége óta készülök amúgyis, meg már az új számokat is serényen hallgatom:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már megint egy gyanús elszólás... :P
      Én még csak a Mennyország kapujábant ismerem de az jó! ^^ Úgy sejtem a többi sem fog csalódást okozni! :)
      És előre is jó szórakozást a koncerthez! :)

      Törlés